Gratis starten Contacteer verkoop
KBC

Beheer uw cashflow met papierloze domiciliëringen

Dankzij KBC en Twikey gebeurt de afhandeling van elektronisch mandaten, het beheer en de planning van domiciliëringen voortaan volledig automatisch.

Hoe werkt het?

Eenvoudige stappen om te starten

1

Vraag een schuldeiseridentificatiecode aan

via KBC

2

Laat uw klanten een mandaat tekenen

en plan uw invorderingen

Moet u tekenen? Zie hier hoe het werkt
3

Twikey levert u de XML

voor uitvoering bij KBC

Dagdagelijks beheer? Zie hier hoe het werkt

Wie gebruikt Twikey?

Getuigenissen van een aantal klanten

''

Door onze klanten elektronisch SEPA B2B mandaten te laten tekenen, slagen we erin onze contracten sneller te finaliseren.

JenTAutolease Directlease

Luc Vanderkinderen

Financial Controller,
JenT Autolease, Directlease
Lees onze case
''

Al onze abonnementen worden via domiciliëringen betaald. Sinds we met Twikey en elektronische mandaten werken is hiervoor geen enkel papierwerk meer vereist.

Olivier Goetgeluck Elite Athletes

Olivier Goetgeluck

Stichter,
EliteAthletes
Lees onze case
''

Twikey heeft de complexe ondertekeningsprocedure voor een mandaat aanzienlijk vereenvoudigd. Onze klanten keuren een domiciliëring goed in enkele kliks.

Onesto Leningbeheer

David Govaert

CFO,
Onesto Leningbeheer
Lees onze case

Ons antwoord op uw vragen

Laat ons u helpen

    Hoe begin ik eraan?

  • Wat heb ik nodig?

    U hebt een schuldeiseridentificatiecode nodig en een abonnement op Twikey om met domiciliëringen te kunnen starten. Druk op "Meer informatie" als u nog geen schuldeiseridentificatiecode hebt. Wij bezorgen u extra bijkomende informatie.

  • Ik heb reeds een schuldeiseridentificatiecode. Hoe kan ik starten?

    Fantastisch, klik gewoon op "Starten", vul de gegevens in en we loodsen u door de procedure.

  • Werkt dit voor alle banken van mijn klanten?

    Er bestaan twee soorten mandaten. Voor Core mandaten ondersteunen we alle SEPA banken - dit zijn er meer dan 2500. Voor B2B mandaten heeft Twikey een end-2-end elektronische valideringsflow opgezet met de meeste Belgische banken. Om de lijst te raadplegen, zie www.twikey.com

  • Wat moet ik doen voor mijn bestaande mandaten?

    Maak u geen zorgen. We kunnen ze voor u importeren als u ze aan onze supportafdeling geeft. Wij bezorgen u het formaat van de XLS die we nodig hebben. Hiervoor vragen we u een kleine set-up fee afhankelijk van de inspanning die we moeten leveren + 0,1 €/mandaat.

  • Hoeveel kost het?

    Afhankelijk van de functionaliteiten die u nodig hebt, kunt u al starten met ons Freemium pakket. Dit laat u toe om te testen. Als u meer nood hebt aan speciale functionaliteiten hebt u een abonnement nodig. In alle gevallen vragen we een bedrag per onderhandeld mandaat. Voor kleine volumes (minder dan 50) is dit 2,5€/mandaat + een jaarlijkse onderhoudsfee van 1,5€/mandaat. Voor B2B mandaten, vragen we 1 euro extra. Voor grotere volumes, gelieve ons te contacteren.

  • Hoe worden de betalingen afgehandeld?

  • Planmatige of eenmalige invorderingsinstructies?

    Twikey ondersteund beiden. U kan wekelijkse, maandelijkse, .... invorderingen plannen of u kan éénmalige instructies doorsturen op het ogenblik van uw keuze. U kan ook bijkomende eenmalige bedragen toevoegen of beide mogelijkheden combineren.

  • Hoe krijg ik mijn instructies voor uitbetalingen in KBC?

    Zodra u de instructies die u in Twikey heeft voorbereid goedkeurt, maakt Twikey de XML-bestanden aan die u kan opladen in KBC Online for Business of Isabel.

  • Hoe kan ik de betalingen opvolgen?

  • Moet ik mijn rapportering opvolgen?

    U kan uw rapportering in KBC Online for Business of Isabel opvolgen. Op dit moment volgen we nog géén rapportering van KBC op. Laat ons weten als u deze functionaliteit wenst.